گستره

میخواست تا نشانه لعنت کند مرا / کرد آنچه خواست آدم خاکی بهانه بود / سنایی

گستره

میخواست تا نشانه لعنت کند مرا / کرد آنچه خواست آدم خاکی بهانه بود / سنایی

ابر میبارد و من میشوم از یار جدا

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ب.ظ

ابر می بارد و من می شوم از یار جدا 

چون کَنم دل به چنین روز ز دلدار جدا

ابر و باران و مه و یار ستاده به وداع 

من جدا گریه کنان، ابر، جدا، یار، جدا


امیرخسرو دهلوی

  • ۹۳/۰۴/۲۳
  • Mohamad saedi

نظرات  (۳)

خب ممنون ولی بهتر بود پستو میخوندی و یه نظر مرتبط میدادی :دی 
مثلن اثبات اون قضیه ساده
سلام با درسی از نظریه گراف آپدیت هستم ... امیدوارم خوشتون بیاد

 
  • سهیلا (کاتارسیس)
  • سلام. 
    مبارک باشه. خوشحال شدم. :)
    پاسخ:
    سربزن 
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی